כ-22% מטיפולי הפנים נכשלים: כך תבחרו בקוסמטיקאית שתמתח את עור פניכם ותחזיר לכם את החיוך לפנים!  

חולמים להצעיר את עור הפנים ולהשיב לו את זוהר הילדות האבוד? הביקוש לטיפולי פנים עלה ב-28% מהשנה שעברה ועם שלל שיטות והבטחות שווא, מעטים האנשים יודעים איזה קוסמטיקאית תשיב את החיוך לפניהם. כך תהיו חלק מהאנשים שבחרו נכון.

בזמן שבעבר טיפולי פנים הגיעו בצורה של מסכות וקרמים בלבד, והתחום היה עוד בחיתוליו, כיום, מדובר בשוק עולמי שעומד על כ-8 מיליארד שקלים ורק ממשיך לטפס. גם בארץ, הביקוש בשוק גדל בעלייה ניכרת וההיצע עומד על כ-28% יותר מבשנה שעברה, לפי הצפי, האחוז הולך רק לעלות.

 

בעקבות כך, שלל קוסמטיקאיות שקריות נכנסו לשוק הקוסמטיקה. בעטיפה יפה ומבטיחה אך בפועל ריקות מתוכן. הן ימכרו לכם חלומות שווא על שינוי מהותי בעור הפנים וישאירו אתכם מאוכזבים ועם כמה אלפי שקלים פחות בחשבון הבנק. אז איך נדע איזה קוסמטיקאית באמת יכולה למתוח לנו את עור הפנים אחת ולתמיד?

קוסמטיקאית מקצועית יודעת לעבוד עם הכלים הנכונים

שוק הקוסמטיקה הולך וגדל עם השנים ואיתו מגוון הטיפולים המוצעים בשוק. מטיפולי אמת שבאמת עובדים לטיפולים שקרים שנועדו להרוויח על גבו של הלקוח ללא מתן תמורה. אחד מתפקידיה של קוסמטיקאית מקצועית היא להציע את הטיפולים שבאמת עובדים בהצערת עור הפנים. אך מה שהופך קוסמטיקאית ממוצעת לקוסמטיקאית איכותית הוא הדרך שבה היא משתמשת עם כלים אלו ומספר הטיפולים שהיא טיפלה בלקוחותיה. 

 

כחלק מהמחקר לכתבה דיברנו עם עשרות לקוחות שעברו טיפולי פנים. אחת מהן היא מיטל כהן, לקוחה מרוצה מהקליניקה של קרן ליאן בפתח תקווה. "שעור הפנים שלי התחיל ליפול כך גם מצב רוחי. מצאתי את עצמי לא מסוגלת להסתכל במראה. ולכן התחלתי לחפש קוסמטיקאית שתחזיר לי את החיוך לפנים. אחרי הרבה חיפושים נתקלתי בקרן המהממת שטיפלה בי נהדר. עברתי טיפול במכשיר הטיקסל, אני כבר כמה שבועות אחרי הטיפול ואין לי אף תלונה! מהשירות דרך המקצועיות בזמן הטיפול ואפילו המוצרים הנלווים שהיא מספקת הכל פשוט מושלם! "

השיטות שבאמת עובדות:
  • שימוש במכשיר TIXEL – חום ישיר – מערכת TIXEL הינה מערכת החדישה ביותר בעולם טיפולי הפנים. למערכת ראש טיטניום בצורת פירמידה המוליך חום של עד 400 מעלות. בעזרת מכשיר ה TIXEL ניתן להצעיר את העור על ידי יצירה של נקבים זעירים באזור הטיפול. שיטה זו היא פגיעה מבוקרת על מנת לעודד את העור להתחדשות.
  • פוטו רג'וביניישן – קרני אור – מכשיר הפוטו רג'וביניישן בדומה למכשיר הTIXEL, מחייה את עור הפנים בעזרת פגיעה מבוקרת בעור המת לצורך עידוד צמיחה והתחדשות. אך בשונה ממנו, הוא עושה זאת בעזרת קרני לייזר ממוקדים. קרני הלייזר מגיעים ב-2 אורכים שונים העוזרים למקד את עוצמת הלייזר ובכך לספק טיפול ממוקד יותר.
  • מזותרפיה – טיפול במחטים – שיטה זו הומצאה לפני כ-60 שנה ונועדה במקור עבור טיפולים רפואיים אך עם השנים עולם האסתטיקה אימץ את השיטה בחום ועשה בה שימוש בהצלחה רבה. מדובר בשיטה שבה המטפל/ת מזריק/ה בעזרת מחט דקיקה לשכבת הדרמיס בעור חומרים המעודדים התחדשות של תאי העור.
  • ויטמינים בריכוז גבוה – הזנת העור – עיסוי בעור הפנים תוך מריחת ויטמינים בריכוז גבוהה המזינים את האזור הרצוי. העיסוי נועד לפתוח את נקבוביות העור והוויטמינים נועדים לעודד ייצור של קולגן והאלסטין המחדש את עור הפנים ללא פגיעה כלל. הוויטמינים מוחדרים לעור הפנים בריכוז גבוה בהרבה מכל הקרמים או המסיכות המוצעות בשוק. עיסוי בעור הפנים תוך מריחת ויטמינים בריכוז גבוהה המזינים את האזור הרצוי. העיסוי נועד לפתוח את נקבוביות העור והוויטמינים נועדים לעודד ייצור של קולגן והאלסטין המחדש את עור הפנים ללא פגיעה כלל. הוויטמינים מוחדרים לעור הפנים בריכוז גבוה בהרבה מכל הקרמים או המסיכות המוצעות בשוק.

עם הניסיון בא הידע ולכן, כאשר בוחרים קוסמטיקאית איכותית עליכם למצוא אחת עם ניסיון של 10 שנים ומעלה לפחות שחוותה את הצמיחה של השוק המטורף, נגעה והתנסתה עם מכשירים שונים וסוגי טיפולים שונים. כי בסופו של יום מדובר בפנים שלנו, בדבר הראשון שאנשים רואים שמכירים אותנו ובדבר האחרון שהם רואים שהם נפרדים מאיתנו.

אז מה תעדיפו להשקיע בקוסמטיקאית איכותית שתספק תוצאות או לחסוך ולגרום נזק לפנים שלכן?
×
×

עגלת קניות

זמינים גם בוואצאפ
Call Now Button